Odbyło się spotkanie inaugurujące projekt BAS4SC – Business Analytics Skills for the Future-proof Supply Chains, którego liderem jest Politechnika Poznańska.
O bieżącym projekcie i wyzwaniach z nim związanych rozmawiali przedstawiciele partnerskich, zaprzyjaźnionych uczelni: Poznan School of Logistics (WSL), University of Maribor, Strossmayer University of Osijek, University of Novi Sad. Omówione i przedyskutowane zostały cele główne projektu oraz jego rezultaty. Opracowano założenia strategii zarządzania, planowania i monitorowania realizowanych zadań. Zaproponowano i wybrano znak graficzny identyfikujący projekt BAS4SC. Zaplanowano pierwsze zadania do wykonania.
W spotkaniu uczestniczyli:
Poznan School of Logistics (WSL), Poznań, Poland
- dr inż. Michał Adamczak
- mgr inż. Adrianna Toboła
University of Maribor, Celje, Slovenija
- prof. dr Rebeka Kovačič Lukman
- dr Mateja Forte
Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
- prof. dr sc. Davor Dujak
- doc. dr sc. Jelena Franjković
- doc. dr sc. Dario Šebalj
University of Novi Sad, Novi Sad, Republic of Serbia
- prof. dr Marinko Maslaric
- dr Dejan Mircetic
Ze strony gospodarza spotkania byli:
- dr hab. inż. Piotr Cyplik, prof. PP
- dr hab. inż. Katarzyna Grzybowska, prof. PP
- dr inż. Katarzyna Ragin-Skorecka
- mgr inż. Katarzyna Siemieniak
- mgr inż. Hubert Wojciechowski
- mgr Aneta Osmańska
Przypomnijmy, projekt BAS4SC – Business Analytics Skills for the Future-proof Supply Chains, realizowany jest przez zespół pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Cyplika, prof. PP w ramach AKCJI 2 Partnerstwa na rzecz współpracy, Partnerstwa współpracy (KA220-HED) w ramach sektora Szkolnictwo wyższe w programie Erasmus+. Jego celem jest zbadanie potrzeb w zakresie umiejętności i kompetencji wykorzystania analityki do realizacji procesów logistycznych, opracowanie programu szkoleniowego z zakresu Business Intelligence w logistyce, a także przeprowadzenie programów pilotażowych dedykowanych studentom i nauczycielom akademickim. Wspólne badania przyczynią się między innymi do wzbogacenia zajęć dydaktycznych na partnerskich uczelniach.
Materiał nadesłała: dr hab. inż. Katarzyna Grzybowska, prof. PP