25 kwietnia 2022 r. na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej odbył się pierwszy Marketing WORKSHOP. Spotkanie zainaugurował prof. dr. hab. Michał Wieczorowski, prorektor Politechniki Poznańskiej.
Marketing WORKSHOP realizowany był w ramach zajęć z zarządzania marketingowego realizowanych na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Organizatorami są m.in. przez przedstawiciele Wydziału Inżynierii Zarządzania dr inż. Maciej Szafrański, dr inż. Marek Goliński oraz przedstawiciele projektu „Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”.
W trakcie spotkania eksperci Łukasz Wolff i Krzysztof Kamyk poruszyli zagadnienia „Jak sprzedawać więcej” oraz „Reklamowy wykrywacz kłamstw”.
Drugą część spotkania poprowadzili Jagoda Piechocka i Tomasz Dworek z projektu „Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, którzy omówili sposoby badania stron internetowych za pomocą eyetrackera, zaprezentowali wybrane badania facereadingu (odczytu mimiki twarzy) w aplikacji iMotions oraz analizy wyników heatmap, jak i rejestrowanych emocji.
W panelu stacjonarnie uczestniczyli studenci Politechniki Poznańskiej. Zdalnie połączyło się 220 uczniów oraz 12 nauczycieli z 8 wielkopolskich szkół.
Na przełomie maja i czerwca odbędzie się kolejny Marketing WORKSHOP, na który już serdecznie zapraszamy! Transmisja na żywo odbędzie się na kanale YT „Czas zawodowców”. Informacje bieżące na ten temat można śledzić na FB zawodowcy.org.