We wtorek, 14.03.2022 r. spotkaliśmy się na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, na kolejnym z cyklu Marketing Workshop #4.
Wydarzenia te już na stałe wpisały się w działania prowadzone na Wydziale Inżynierii Zarządzania, przez pracowników zakładu Marketingu i Rozwoju Organizacji.
Spotkanie poprowadzili dr inż. Maciej Szafrański oraz dr inż. Marek Goliński.
Wystąpili niesamowici prelegenci:
- Adam Pioch, DTM wprowadził nas we wspaniały świat opowieści prelekcją "Storytelling, czyli emocjonalna cecha produktu w marketingu",
- Krzysztof Gorecki przybliżył nam zagadnienie „Technologii w służbie marketingu”,
- Sebastian Baranowski odpowiedział na nurtujące wszystkich pytanie „Czy twoja lodówka zamierza Cię zabić? Krótko o bezpieczeństwie IoT”.
Na wydarzeniu gościliśmy prof. PP dr hab. inż. Marcina Butlewskiego, prof. PP dr hab. Joannę Sadłowską -Wrzesińską, prof. PP dr hab. inż. Ewę Więcek-Jankę, przedstawicieli firm SENSE consulting - Dotacje I Szkolenia I Innowacje, InMarket, Senuto, Concordia Design Poznań, ARC Europe, Lab150 Innovation Centre, SIGMEO, Rentierzy.FM Krzysztof Kamyk, studentów, a transmisja online zgromadziła blisko 300 uczniów szkół średnich. W organizacji wydarzenia wzięli również udział członkowie koła naukowego Centrum Promocji Inżynierów, którego opiekunem jest dr inż. Magdalena Graczyk-Kucharska.
Dziękujemy za ogrom wiedzy, doświadczenia i umiejętność zainteresowania słuchaczy !
Zapraszamy do obejrzenia wydarzenia tutaj: https://tiny.pl/wkdpr
Materiał nadesłała lic. Natalia Małecka