InterLOG 2024 – Edukacyjne ramy dla Business Analytics w szkolnictwie wyższym

Podczas konferencji naukowej InterLOG 2024 zaprezentowano artykuł pt. “Educational Framework for Business Analytics at Higher Education Level: Curriculum Structure, Subjects and Skills” autorstwa K. Grzybowskiej, M. Adamczaka, P. Cyplika, A. Toboły, K. Ragin-Skoreckiej, K. Siemieniak oraz J. Jankowskiego-Guzego.

Publikacja przedstawia wyniki badań dotyczących ram edukacyjnych dla Business Analytics na poziomie szkolnictwa wyższego, opartych na analizie programów nauczania uczelni z Europy Środkowo-Wschodniej. Autorzy określili, na jakich kierunkach i przedmiotach pojawiają się treści związane z analizą biznesową oraz jakie kompetencje kluczowe są rozwijane w tym obszarze. Badania i opracowany model dydaktyczny stanowią część projektu BAS4SC – Business Analytics Skills for the Future-Proof Supply Chains, realizowanego w ramach programu Erasmus+.