• Polski
  • English

Strefa studenta

 

 

 

Uprzejmie informujemy, że w związku z przekazaniem dokumentacji studiów niestacjonarnych do Zintegrowanego Centrum Obsługi dziekanat w dniu 27.03.2018r. będzie czynny w godz. 10:30 – 13:00, a w dniu 28.03.2018r. będzie nieczynny.

 

 

Informujemy, że decyzją Pani Dziekan
dr hab. inż. Magdaleny Wyrwickiej prof. PP
w dniu 29 marca (czwartek) od godziny 15:00
na Wydziale Inżynierii Zarządzania
obowiązują godziny dziekańskie.

 

 

Informujemy, że od 29.03.2018 decyzją JM Rektora Politechniki Poznańskiej obsługa studentów studiów niestacjonarnych odbywać się będzie w Zintegrowanym Centrum Obsługi (budynek WBMiZ, ul. Piotrowo 3, pokój 17).

 

Dane kontaktowe:

tel. 61 665 29 45

e-mail: zco.dziekanat@put.poznan.pl

strona: www.zco.put.poznan.pl

 

Godziny przyjęć studentów:

poniedziałek - nieczynne

wtorek, czwartek - 11:00 – 17:00

środa, piątek - 10:30 – 14:30

sobota - 08:30 – 14:30.

 

Dyżury Prodziekana WIZ ds. kształcenia niestacjonarnego odbywać się będą w soboty zjazdowe w godzinach 10-11 w ZCO.

 

 

Koło Mówców Politechniki zaprasza na warsztaty z zakresu wystąpień publicznych, komunikacji, argumentacji i umiejętności walki z tremą. Uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne, finansowane są one ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

 

Warsztat odbędzie się na Politechnice Poznańskiej, 22 marca o godz. 13:30 w sali 51 w centrum wykładowym.

Z racji ograniczonej liczby miejsc chętnych zapraszamy do zapisywania się poprzez wiadomość prywatną na naszym fanpagu: https://www.facebook.com/mowcypolitechniki/

 

 

Wykład otwarty   "Wizerunek online i offline".

 

Koło Naukowe Logistyka działające na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej wraz z Mondi - Human Relations serdecznie zaprasza na wykład otwarty "Wizerunek online i offline".

Podczas prelekcji będzie można dowiedzieć się jak napisać dobre CV, które pozwoli na wyróżnienie na rynku pracy oraz jak założyć i prowadzić atrakcyjne profile na biznesowych portalach społecznościowych, takich jak LinkedIn, GoldenLine oraz GitHub.

 

 

Data: 20 marca 2018 roku 
Godzina: 16:50
Miejsce: Piotrowo 2, sala L123
Organizatorzy: Mondi – Human Relations, Politechnika Poznańska i Koło Naukowe "Logistyka"

Zachęcamy zabrać CV w celu sprawdzenia jego poprawności.

Gorąco zapraszamy na wykład otwarty!!!

 

 

 

Szanowni Studenci,

 

Uprzejmie informujemy, że w ramach BALTIC UNIVERSITY PROGRAMME studenci WIZ PP mogą ubiegać się o sfinansowanie udziału w konferencji międzynarodowej „Innovation for Sustainable Development: Resource and Energy Efficiency in Production and Transportation“

 

więcej informacji ...

 

 

Z radością dzielimy się informacją, że cztery nasze Studentki z Wydziału Inżynierii Zarządzania: 

 

Monika Mazur (kierunek: inżynieria zarządzania),

Marianna Kopeć (kierunek: logistyka), 

Katarzyna Kowalska (kierunek: logistyka), 

Lucyna Sikora(kierunek: logistyka)

 

otrzymały Stypendium Ministra za Wybitne Osiągnięcia.

 

Serdecznie Gratulujemy!!!

 

 

 

 

 

Fundusze Europejskie

Program staży wysokiej jakości dla studentów Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

 

Z przyjemnością informujemy, że Wydział Inżynierii Zarządzania otrzymał finansowanie na organizację staży dla ostatnich semestrów studiów II stopnia kierunku Inżynieria Zarządzania i Inżynieria Bezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym).

 

Więcej...

 

 

 

 

17.11.2017 - Międzynarodowy Dzień Studenta

 

Międzynarodowy Dzień Studenta jest świętem wspólnoty studenckiej całego świata.

STUDENTOM Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej przekazujemy serdeczne życzenia wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów, satysfakcji ze zdobywania wiedzy i sukcesów nie tylko w nauce, ale również w życiu osobistym.

 

Dziekan i Prodziekani WIZ PP,

pracownicy naukowo-dydaktyczni

oraz pracownicy administracyjno-techniczni WIZ PP

 

 

 

 

Na Wydziale Inżynierii Zarządzania prowadzone są studia w trybie stacjonarnym (dziennym) i niestacjonarnym (zaocznym). Zajęcia na studiach zaocznych odbywają się w soboty i niedziele (około dwunastu zjazdów w semestrze).

 

 

 

REKRUTACJA DO KN LOGISTYKA

 

Już ruszyła rekrutacja do Koła Naukowego „Logistyka”! Jeśli chcesz się sprawdzić w organizacji różnych przedsięwzięć, dowiedzieć się czegoś o branży logistycznej, a działanie w grupie nie jest Ci obce, przyjdź na spotkanie rekrutacyjne!

Gdzie? Wydział Inżynierii Zarządzania, Aula.

Kiedy? 7 listopada 2017r., godz. 18:30.

Co zrobić? Wypełnij formularz zgłoszeniowy (dostępny na: www.knl.put.poznan.pl), a następnie sprawdź swoje siły, przychodząc na spotkanie rekrutacyjne.

 

Czekamy na Ciebie!

 

 

 

 

 

Badania dotyczące molestowania.

 

 

 

 

Zapraszamy do udziału w badaniu „Zjawisko molestowania i molestowania seksualnego studentek i studentów uczelni wyższych” na zlecenie Rzecznika Praw Obywatelskich. Badanie skierowane jest do wszystkich studentów (studiujących co najmniej rok) – zarówno do tych, którzy doświadczyli zachowań związanych z molestowaniem/molestowaniem seksualnym, jak i do tych, którzy nie mieli do czynienia z takimi sytuacjami. Do badania zapraszamy również uczestników wymiany studenckiej. Badanie jest w pełni anonimowe. Aby wziąć udział w badaniu, kliknij w poniżysz link:

 

http://badania.pbs.pl/studenci.pg

 

 

 

UWAGA studenci 2 semestru kierunku Logistyka II stopnia

 

W pierwszych miesiącach semestru zimowego 2017/18 organizujemy na Wydziale Inżynierii Zarządzania kurs Introduction to Service Engineering, który poprowadzi prof. Zbigniew J. Pasek z University of Windsor (Canada).

 

Kurs prowadzony będzie w języku angielskim i dla studentów kierunku Logistyka IIst. jest bezpłatny.

 

Kurs jest zamknięciem cyklu związanego z Projektowaniem Procesów Logistycznych, na który składają się kursy IPP (Integracja Produktowo-Procesowa - semestr IV Logistyka 1 st.), PPL (Projektowanie Procesów Logistycznych – semestr V, VI Logistyka 1 st.) oraz PSPL (Projektowanie Systemów i Procesów Logistycznych – semestr I Logistyka 2 st.).

Uczestnicy kursu otrzymają Certyfikat University of Windsor (Canada) o ukończeniu kursu oraz wpis w suplemencie do dyplomu (dodatkowa aktywność).

 

więcej informacji >>>>

 

 

 

PROGRAM STYPENDIALNY I KONKURS NA NAJLEPSZĄ PRACĘ DYPLOMOWĄ (KGHM POLSKA MIEDŹ S.A.)

 

UWAGA STUDENCI kierunków Inżynieria Bezpieczeństwa i Inżynieria Zarządzania II stopnia planujący obronę magisterską w roku akad. 2017/18

Zarząd KGHM Polska Miedź S.A. zaprasza studentów WIZ PP do uczestnictwa w Programie Stypendialnym oraz Konkursie o nagrodę Prezesa Zarządu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu działalności KGHM Polska Miedź S.A. we wskazanych zakresach tematycznych dedykowanych w roku akad. 2017/18:

  1. Wpływ wdrożonych systemów zarządzania bezpieczeństwem pracy na osiągane mierniki bezpieczeństw
  2. Przegląd i analiza porównawcza metodyk zarządzania projektami na podstawie spółek giełdowych

     

    Studentów zainteresowanych tematyką prac prosimy o kontakt z promotorem, a następnie zgłoszenie chęci przystąpienia do projektu Prodziekan dr hab. inż. Agnieszce Misztal celem podjęcia dalszych ustaleń i omówienia realizacji pracy z przedstawicielami KGHM. Ze względu na fakt, że termin aplikowania w KGHM upływa 31 sierpnia 2017, termin zgłoszeń wewnętrznych WIZ PP upływa 14 lipca 2017 (należy podać imię i nazwisko dyplomanta i promotora).

     

    więcej informacji >>>>

     

     

     

    STYPENDIA MINISTRA ZA WYBITNE OSIĄGNIĘCIA DLA STUDENTÓW NA ROK AKADEMICKI 2017/2018

     

    Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego opublikowało zasady przyznawania stypendiów ministra na rok akad. 2017/18. Tryb przyznawania stypendiów jest dostępny na stronie ministerstwa (link) . 

     

    Zachęcamy wybitnych studentów WIZ PP do aplikowania.

     

    Ze względu na konieczność zaopiniowania wniosków przez Radę Wydziału, wnioski prosimy składać w terminie do 11 września 2017 r. w dziekanacie pok. 205.

     

     

    Uwaga studenci 1 roku I st. Logistyka !!!

     

    Rozpoczynamy organizację staży w przedsiębiorstwach. Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją ze spotkania organizacyjnego w dniu 13.04.2017 TUTAJ

     

     

     

    Konkurs „Młodzi Organicznicy XXI wieku”

     

     

    Czy jesteś młodym organicznikiem XXI wieku? Szukamy studentów, którzy oprócz nauki na uczelni wyższej, są wrażliwi na los innych i działają w sferze społecznej. Być może to właśnie Ty lub ktoś z Twojego otoczenia zasługuje na wyróżnienie w konkursie „Młodzi Organicznicy XXI wieku”?

    Do konkursu „Młodzi Organicznicy XXI wieku” można zgłosić się osobiście lub zostać zgłoszonym – przez osobę fizyczną, prawną, organizację lub instytucję. Kandydat powinien posiadać status studenta uczelni publicznej miasta Poznania. Zgłoszenia przyjmowane są w trzech kategoriach.

    Szczegółowe informacje na temat warunków udziału w konkursie „Młodzi Organicznicy XXI wieku” dostępne są w załączonym regulaminie i na stronie internetowej:

    http://mlodziorganicznicy.put.poznan.pl/konkurs-mlodzi-organicznicy-xxi-wieku/

     

    Mlodzi_Organicznicy_karta-zgloszeniowa_2017

    Mlodzi_Organicznicy_Regulamin_Konkursu_2017

     

     

    Konkurs fotograficzny „Śladami organiczników”.

     

    Zainteresowani? Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem dostępnym w załączniku. A potem wystarczy pstryknąć, dopełnić formalności i liczyć, że ślady organiczników doprowadzą Was do sukcesu. Spieszcie się – macie czas do 24 kwietnia!

     

    Konkurs fotograficzny „Śladami organiczników” jest częścią projektu „Kultura przedsiębiorczości dla mieszkańców Wielkopolski” realizowanego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Politechnikę Poznańską przy wsparciu Banku Zachodniego WBK. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

     

    Karta zgłoszeniowa:

    Regulamin:

     

    Więcej informacji na stronie:

    http://mlodziorganicznicy.put.poznan.pl/konkurs-fotograficzny-sladami-organicznikow-2/